۱۳۹۰ خرداد ۱۸, چهارشنبه

برچسب‌ها : ,

لیلا حاتمی در پاریس

لیلا حاتمی در سینما له هال پاریس

سینما او.ژ.س  هال پاریس، بزرگترین مجموعۀ سینمایی فرانسه به 25 سالن سینمایی مجهز هست. دیروز در این سینما، مراسم افتتاحیۀ اکران «جدایی نادر از سیمین» پخش شد. البته این فیلم در فرانسه با نام « une separation » 
_ یک جدایی_ پخش میشه.
عکس های زیر رو هنگامی که لیلا حاتمی در سالن سینما نشسته بود و عکاسها ازش عکس می گرفتن، شکار کردم.
این فیلم اصغر فرهادی، توجه رسانه های اروپایی رو جلب کرده. امروز و دیروز همۀ رسانه های فرانسه به این فیلم پرداخته بودن. حتی رسانه های سیاسی هم به این موضوع پرداختن. عکس صفحۀ اول روزنامۀ لوموند رو هم براتون گذاشتم که ببینین. کارشناسان سینمایی از 15 نشریۀ فرانسوی در سایت الو سینه (مهمترین سایت سینمایی فرانسه) امتیاز 4.7 از 5 امتیاز به این فیلم داده اند که بسیار نادر هست. همچین امتیازی رو فیلمهایی مثل پدرخوانده گرفتن.


لیلا حاتمی در سینما له هال پاریس

لیلا حاتمی. روی جلد لوموند

5 دیدگاه:

  1. دستت دارد نکنه روح سوار عزیز از گزارشت . من که کیف کردم هم از فیلم هم از افکار اصغر فرهادی .

    پاسخحذف
  2. خیلی ممنون. با اجازه عکس‌های شما را در اینجا پست کردم.
    http://www.leila-hatami.com/paris

    پاسخحذف
  3. عالی بود ممنون

    پاسخحذف
  4. خواهش میکنم. دوست داشتم در لذت بردن من سهیم باشید

    پاسخحذف
  5. روح الله جان خیلی خوب بود و اینکه روزنامه مشهوری مثل لوموند عکس یکش رو به لیلا حاتمی اختصاص داده خیلی برام جالب بود. در ضمن عکسهایی که از لیلا حاتمی گرفتی هم خیلی قشنگه/ کاش یه مقدار از واکنشهای تماشاگرا رو بهم میگفتی خیلی دوست دارم بدونم وقتی یه فرانسوی از سالن میاد بیرون نظرش راجع به فیلم و زندگی در ایران چیه

    پاسخحذف