۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

برچسب‌ها :

گزارش تصویری از تظاهرات تونسی در پاریس

جشن آزادی بر شانه های جمهوری
آزادی به هر زبان شیرین است

به تماشای جشن پیروزی تونسی ها رفتم. به لطف چشم سومم شما را مهمان لحظه های خوبی که لمس کردم می کنم

آری ! حتی بچه ها هم می دانند که فرعون ها رفتنی اند



بلوند است، اما تونسی. رنگ پرچم کشورش را پوشیده است




بدون شرح بهترین شرح است
ادامۀ تصویرها را در ادامۀ مطلب دنبال کنید





من کشورم را دوست دارم


حتی مانکن ها هم به تماشای آزادی ایستاده بودند


همه باهم، ما پیروزیم



امروز تونس. فردا نوبت کجاست؟ الجزایر، فلسطین ...ـ





فریـــــــــــــــــــاد



و همیشه جوانها هستند که پیشتازند



آن مرد ! سالهاست که منتظر امروز بوده است



انقلاب تونسی بر پایه های فرانسوی



عادت بدی است که پیروزی را با دست خونین جشن می گیرند



هنوز تا جمهوری راه زیادی مانده است



2 دیدگاه: